լրացուցիչ աշխատանք

Գրի՛ր մեկ բառով։ Բոլոր բառերն սկսվում են ե տառով։
Երեք անկյուն ունեցող-երամբ
թռչունների խումբ-երբ
ոչ ծեր-երիտասարդ
երգեր երգող-երգիչ
շաբաթվա երկրորդ օրը-երեքշաբդի
նորածին տղա կամ աղջիկ-երեղխա
նախորդ օրը-երեկ
մարդու գլխի առջևի կողմը-երես
վախի զգացում-երկյուխ
շաբաթվա առաջին օրը-երկուշաբդի

Գրի՛ր, թե քանի հնչյուն և քանի տառ ունեն հետևյալ բառերը․
Օրինակ՝ երես- 4 տառ, 5 հնչյուն
երբ-3տառ 4հնչյուն
երեխա-5տառ 7հնչուն
հասցե-5տառ 5հնչուն
շերամ-5տառ5հնչուն
երկիր-5տառ6հնչուն
երեկու-5տառ6հնչուն
գրեթե-5տառ5հնչուն
րոպե-4տառ4հնչուն

 

Շարունակի՛ր՝ ըստ օրինակի։
Ընկնում եմ Ընթերցում եմ Ընթրում եմ
Ընկնում ես
Ընթերցում ես Ընթրում ես
Ընկնում է ընթերցում է Ընթրում է

Վանկատի՛ր տրված բառերը։
կապույտ-կա-պույտ
կանաչ-կա-նաչ
դեղին-դե-ղին
վարպետ-վա-պետ
աղավնի-աղ-ավնի
ուրախանալ-ուր-ախանալ
աչագիլ-աչ-ագիլ
բարձրանալ-բա-րձրանալ

Փոխելով բառի առաջին տառը՝ կազմի՛ր նոր բառեր․
բուռ-դուռ
տեր-ծեր
լոր-նոր

Փոխելով բառի մեջտեղի բառեը՝ կազմի՛ր նոր բառեր․
սեր-սար
լուր-լար
բուռ-բառ

Փոխելով բառի վերջին տառը՝ կազմի՛ր նոր բառեր․
մութ-մտք
սան-սար
մեկ-մեծ

Կարդա՛ տեքստը։ Հատուկ անունները գրի՛ր մեծատառով։
Շատ եմ սիրում ճամփորդել Հայաստանում։ Ահա Երևանից մեկնում եմ Սևան։ Ճանապարհի ձախ կողմում արագած լեռն է և արալեռը։ Իսկ աջ կողմում Երևում են գութանասար ու աժդահակ լեռները։ Շուտով կհասնեմ հրազդան, իսկ այնտեղից դեպի սևանա լիճ քիչ ճանապարհ է։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով